Saturday, April 9, 2011

Hari Lahir

Hari ni 10 April muncul kembali.. rasanya baru lagi tiup lilin untuk last year..tahun ni rasa sgt menyedihkan.. sedih sbbterpaksa admit wad pada hari lahir.. xder hadiah.. xder kek birthday..yg ada hanyalah nurse2 dan doc2..

sungguh bosan duduk kat wad.. kali ini saya memilih untuk admit di hospital govn. walaupun blh duduk kat private atau hospital yg lbh selesa tapi saya terpaksa akur dan pasrah disebabkan faktor jarak.. bila memikirkan terpaksa duduk dlm duration yg lama lebih dari sebulan.. jadi byk benda yg perlu dipertimbangkan..

antaranya.. jarak jauh untuk suami saya ulang alik bayangkan 4 jam pergi balik akan meletihkan beliau..mmg blh dia tidur sama di private tu tapi camaner pulak putera2 di rumah.. mereka perlu kan abahnya juga.. then rabu ni suami pula harus bekerja selama 2 minggu.. jadi biarlah saya di hospital yg berdekatan saja.. supaya mudah adik dan anak2 menjenguk nanti..

keadaan kat hospital ni agak sadis lah.. yerlah saya tdklah berani mengharapkan apa2.. hospital kerajaan xleh complaint lbh.. cuma blh belajar membawa diri seadanya..

Amy Ismail: mula merindui putera2 dirumah..

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment