Friday, April 15, 2011

Hari ke-6 dan ke-7

Weekend berada di rumah terasa begitu singkat..saya kerap banjir sbb tak mahu hari ini muncul..hari ni saya terpaksa admit balik..hati mula terasa gundah kembali..masa terasa terlalu mengejar saya hari ini..ooh..saya masih mahu berada di rumah... 3 hari 2 malam bercuti di rumah terasa sungguh lazat..suami saya masak masakan enak ooh..saya gila makan secara tiba2..hehehe sotong masak merah, masak lemak udang, sira labu, ikan masak merah semuanya paling enak di donia..*bagi saya lah* terima kasih suami..

telefon Iphone saya rupanya dimasuki air..memang dia ada terjatuh tapi lepas tu ok jer 2 hari lepas tu baru dia rosak..suami buka casing semalam dan mmg ada air didalamnya huhuhu..saya terpaksa pinjam dulu telefon din Nokia E72 tapi agak tdk best berbanding iP kesayangan itu..saya kontrak dgn maxis selama 2 thun jadi saya harus cari telefon yg blh access internet..ooh kena beli telefon lain lah lepas ni..hurrm..sdg berkira2 apa yg nk dibeli..mahu beli ipad ?? terasa bulky..terpaksa ada telefon jugak sbb ipad xleh call..nak berjalan kena bwk 2 ketul ipad n iphone..agak x best pulak..mahu tukar jenis lain x tahu apa yg bagus sbb saya sgt puas hati dgn iP sblm ni..blh surf anytime at anywhere..dan saya x minat beri hitam sbb limited application..skrin kecik..susah nak move around the cursor..skrg guna E72 din tu yg ala2 beri hitam terasa agak limited.. Apakah saya perlu dapatkan iP4 atau nak tunggu iP5 keluar??kalu x rugi lah saya bayar data plan RM50/month pada maxis..

Amy Ismail : Masih buntu..mana satu yang nak..haha bajet bkn ada pun saja meng-gatal..
: ooh saya x nak ke hospital itu tolongggggggggg..

No comments:

Post a Comment