Thursday, April 28, 2011

Hari ke 19

"God took my unusual body & invested me with the ability to uplift hearts & encourage spirits"-unknown.

Hari ni dah khamis, and finally adib gi school hari ni setelah 4 hari memonteng..kesian anak2 ku bagai terbiar xder mama.. semalam ckp ngan adib dia tanya "mama bila nak balik rumah? xbest lah mama xder" ooh hati saya sungguh terhiris..sedih...

Esok malam mungkin saya blh jumpa mereka.. last jumpa masa mlm sabtu hari tu masa admit..rindu jgn citerlah..ni pun air mata berguguran ke bantal beralas towel kecik..tgk org keliling blh discharge lagi buat hati saya sayu dan sedih.. masing2 keluar dgn muka happy bersama baby masing2..

Perkembangan sekarang hari ni 36w1d, mula terasa sakit.. saya mula dapat rasakan apa yg dikatakan Dr Nasuha rahim mula menjalankan aktiviti persediaan untuk bersalin..contraction mula terasa..kepala baby mula menekan bahagian bawah dimana uri berada menyebabkan saya lebih selesa berbaring..discharge semakin byk keluar menyebabkan saya lebih kerap menyalin pantyliner *hubby tolong beli yer sudah mahu hbs..

Mapping and detail scan next wednesday menentukan sama ada saya blh pilih date 11/5 atau terpaksa dipostpone lagi.. Perasaan nak mintak balik on weekend basis saya pendamkan sbb dgn keadaan sekarang saya adalah sgt tdk berani..

Lepas ni bila saya dengar org admit kat ward lama saya blh kata i feel u.. yer sangat seksa.. dan saya dapat rasakan sesiapa yg duk ward mmg x sabar untuk keluar..

Amy Ismail: saya sudah bosan mendengar perkataan "bertabahlah..sabarlah.. ok apa duk spital mkn free"- yg ni ayat plg zalim pernah saya dapat!! weh zamri tgcc ko dtg sini arr ganti aku!!*pelempang nak???

No comments:

Post a Comment