Tuesday, April 19, 2011

Hari ke-10

"Sometimes when i say "IM OKAY",i want someone to look me in the eyes, hug me tight and say " i KNOW YOU ARE NOT" - unknown”

Alhamdulillah hari ni bkn hari terakhir saya mkn masakan hasil masakan suami.. esok beliau masih ada memasakkan saya masakan paling sedap di donia.. hahaha yer wahai cik suami apa pun yg kamu masakkan adalah paling sedap sbb the effort is counted..

Hari ni doc ckp mapping plan akan dibuat rabu minggu depan dan elective csect planned pada 22/5/2011.. ya saya pilih tarikh tersebut sbb suami saya balik pada 18 hb jadi tidaklah kelam-kabut untuk beliau buat apa yg patut..
Tapi if ada bleeding or contraction lbh awal maka emergency csect akn dilakukan.. harap2 tidaklah since saya berharap supaya suami dapat azan/ iqamatkan our third baby nanti..



Amy Ismail : Hidup di sini barulah saya sedari ramai lg org yg lagi teruk sakitnya..penderitaan saya bukanlah apa2 pun berbanding mereka..masalah saya cuma tdk pandai biasakan diri sahaja.. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment