Sunday, April 17, 2011

Hari ke 9

Hari yg penuh tekanan..
Segalanya bikin fikiran serabut..
Badan terasa restless..
Kepala terasa pening..
Mampukah bertahan untuk sebulan disini??
ooh saya sungguh tdk tahu..
Kecewa dgn mknan..
Kecewa dgn nurse yg x berbudi bahasa..
Kecewa dgn persekitaran..



-----------------------------------------------------
Baik lah cukuplah dgn segala omelan negative itu..
Saya tahu saya harus kuat semangat..
Saya tdk blh terlalu tertekan demi baby ini..
Ya tekanan sewaktu mengandung adalah tdk elok utk perkembamgan baby..
Jadi saya haruslah adapt dgn persekitaran ini..
Saya harus kuat supaya suami tdk risau soal saya apabila dia kembali bertugas..
esok hari terakhir saya blh jumpa beliau..
hari terakhir beliau hantarkan makanan..

Amy Ismail: Wahai hati belajarlah bertabah.. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment