Saturday, April 16, 2011

Hari ke 8

Petang semalam saya kembali admit di wad yang sama namun kali ini di katil yang berbeza dan di tepi tingkap suasana kali ini agak privasi dan ruang yang agak luas.. alhamdulillah..

Seperti biasa saya banjir bila mengingatkan rumah.. dan ptg semalam waktu bersalaman dgn anak2 masa nak terpisah tu masa saya cakap "Adib jgn nakal2 tau dgr cakap cik cah, pakdin. ngan cik nad bila abah naik offshore nanti" terus muka mencebik nak menangis.. tapi saya cuba cover balik suruh ajak gi beli air nasib baik dia okey balik..



Hari ni seawal 5 pagi nurse kejutkan saya utk ambil darah.. pffttt mcm x blh tunggu lps patient bangun bodoh betul dahlah muka masam mencuka.. saya dahlah fobia lagi last week punya lebam pun x hilang lagi.. saya yg tgh mamai tu terus dia cucuk pastu tanpa matikan mata jarum terus blah rasa macam nak sepak jerr.. jantung x henti2 berdegup kencang.. aduh darah pulak duk mengalir jer.. setiap kali saya angkat tisu tu darah akan keluar balik jadi saya tekan kuat2 lama2 baru lah darah berenti barulah saya bangun mandi.. ooh pagi2 hari mood saya dah tertekan..

Hari ni terasa bosan sangat saya dah habis baca buku Jodi Picoult tu.. pastu ulang baca buku Remember Me? Sophie Kinsella tapi x syok sbb x suspen dah saya masih ingat jalan ceritanya.. i wish i cud do something else to kill the time.. alangkah bagus kalau saya pandai cross stich atau mengait..blh saya hasilkan sesuatu yg berfaedah sepanjang masa terluang disini..

Ooh terlupa saya nak update pada blog ni bahawa iPhone saya dah ok cuma ada kesan pudar kecil pada skri sebelah kanan kat bawah tapi kecil jer lansung x menjejaskan.. Alhamdulillah selamat duit saya RM1400 sbb kedai tu mintak n bg yg baru sbb katanya xleh baiki..nasib baik saya ada suami yg tahu buat macam2..*saya tahu saya selalu puji suami saya sbb saya rasa dia mcm superman saya x tahu apa yg dia x reti buat.. saya sentiasa rasa kagum..jadi pembaca sekelian sila jangan muntah ;)*

Amy Ismail: Doc dah start discuss date utk operation.. hati mulai x sabar menamatkan penderitaan disini.. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment