Wednesday, April 20, 2011

Hari ke-11

"Patience is the best remedy for every trouble" -Titus

Kadang-kadang hati berkata pasrahlah diri.. tapi perasaan mula mengatasi rindukan rumah anak2.. tekanan dengan nurse dan keadaan tdk boleh tidur.. bukanlah aku tdk biasa dgn tangisan bayi yer aku biasa setelah punya dua org putera tapi hanya seorang dlm satu masa yer bkn seperti di sini tangisan seolah bersahutan terutama di malam hari..Benarlah rupanya bayi tidur diam dan baik di waktu siang tapi cranky yang amat diwaktu malam.. teringat zaman membesarkan adam.. tapi itu seorang jer dah buat saya sakit kepala ini kan pula ber-orang2..duh bisa bikin guwe sakit jiwa...


Esok suami akan kembali mencari rezeki setelah agak lama tdk ke luar pantai.. Saya harap dia blh kerja dgn tenang.. saya tak sabar tunggu dia balik selepas seminggu jadi saya boleh balik ke rumah walaupun atas risiko sendiri..jadi saya haruslah bersabar sedikit jer lagi.. lepas ni saya nak call suami minta bawakan ear plug atau pun head phone.. sekurangnya saya boleh tidur jadi kadar tekanan blh dikurangkan..

Alahai rindunya pada rumah tak sabar mahu pulang benarlah kata orang "Home is where ur heart is" ya mmg hati saya dirumah teringat anak2 yang ditinggalkan.. ooh kasihan nya mereka hidup tanpa mama dn abah..
Bertabahlah wahai anak2ku..

Amy Ismail : Pak Din, Cik Nad n Cik Chah tolong jaga anak saudara anda baik2 yer..

----------------------------------------------

Update: yeay!! suami call dia dapat sms hari ahad baru kena pergi luar pantai.. mood gembira joget2 esok weekend blh mintak blk.. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment