Tuesday, April 12, 2011

Hari ke empat

Alhamdulillah, semalam blh tido lena.. cuma tersedar time nurse amik BP n check baby heart rate tu pun saya dlm keadaan mamai jerr.. puncanya rasanya sbb ptg kelmaren blh jumpa cinta2 hati saya.. terasa lebih ringan bebanan perasaan yg saya hadapi..

Pada pagi nya entah mcm mana terfikir pula mahu bertanya doc untuk pulang ke rumah on weekend basis.. pada mulanya junior doc mmg x bagi.. then saya dgn berani bertanya pula dgn doc pakar dr faridah (dia sgt baik dan lembut harap nanti dpt operate dgn dia) alhamdulillah boleh tapi dgn syarat kena dtg blk nanti.. n dia kata blh blk bercuti kat rumah huhuhuhu..

tghari pula suami datang bawakan makanan.. sesungguhnya saya sungguh bangga dengan kamu wahai suami.. suami saya masakkan saya sawi calong eh betul x ni? yang mmg agak leceh mahu dibuat serius saya tdk lah rajin untuk buat lauk ini sbb fish ball tu kena buat sendiri guna isi ikan tanpa campur apa2 cuma bawang merah dan garam.. sgt leceh okehh.. tenkiu en suami sayang kamu byk2..gambor nanti lah upload sbb upload guna IP ni failed lah pulak..

Amy Ismail: x sabar nak balik bercuti esok.. siap dah request GL dah huhuhuBlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment