Sunday, May 1, 2011

Hari ke 21,22 dan 23

Hari ke 21

Alhamdulillah suami dan anak2 sempat melawat saya pada waktu melawat hati jumaat setelah berkejar balik dari Hyatt Kuantan.. setelah seminggu tdk berjumpa rindunya pada mereka..

Syukur mereka berdua boleh masuk ke wad untuk jumpa saya jadi saya tdk perlu keluar untuk jumpa mereka..rindu melihat keletah mereka..

Hari ke 22
Hari ni mereka dtg dtg tghari dan petang.. buat saya gumbira dan terisi.. tghari juga cik ngoh dan yani dtg menjenguk..tokmi bekalkan saya asam gumpal sedapnya.. separuh wad saya kongsikan..

Hari ke 23
Hari ni mereka masih bercuti sempena hari buruh.. mereka dtg petang.. bawakan saya sayur jambu golok sotong.. sedap nya masakan tokmi..sempat suapkan mereka mkn petang.. haha adam siap mintak tambah ngan nurse.. hehehe apa ingat kedai makan?? ptgnya habis waktu melawat mereka terus balik ke kerteh sebab esok isnin adam dah bersekolah..

Amy Ismail : saya semakin kurang menangis.. mungkin sudah alah bisa tegal biasa huhuhu sebab nurse dan keadaan sekeliling tdk begitu menekan saya..
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment