Sunday, May 8, 2011

Hari ke 30

Hari ni xder pakar round cuma HO dan MO sahaja.. and seperti biasa cuma soalan lazim sahaja yang di tanya antaranya 'ada bleeding x?' 'ada contraction x?' tu jer lah.. rasa macam nak tampal jawapan kat dahi huhuhu..

Petang nya saya dikunjungi din, nad, usop, tokmi, rizal, yan n nah.. diorang bawakan saya rvcc, coklat dan ketupat sotong.. petangnya maaa nurse hantar makanan saya just ambik buah jer sbb kenyang mkn 2 ekor ketupat sotong yang besar dan gemuk.. saya offer rakan2 PP lain diorang xnak sbb katanya takut gatal and ada yg sensitif..

Mlm nya tidur lewat borak2 ngan za nurse dewan bersalin yg jgk kena PP dia lagi kesian sbb baru 27w+ dah kena warded kiranya bakal stay lebih lama berbanding saya.. huhuhu kesian..

Semalam kami bercerita pasal jamu lepas bersalin and dia suggestkan Jamu Mak Dara tapi maybe saya nak beli loose product compared to set bersalin sbb saya dah ada tungku modern dan saya juga dah ada spanx dan PB jadi saya mesti guna apa yg ada supaya tdk membazir..

Mlmnya juga meneruskan lagi kegilaan mkn nasi selewat jam 11 mlm hohoho mkn dlm gelap sbb masing2 kelaparan dan kuat mkn hahaha.. dia offer saya nasi myk separuh tapi malas lah saya just mkn roti butterscotch dgn susu dutch lady full cream..

Dan semalam juga saya mimpi saya bersalin and anak saya cuma 1.04kg.. huhuhu scary.. pastu bila sedar hujan dan kilat sabung menyabung rupanya kat luar.. semalam malam yang tenang sbb xder ramai sgt bersalin wad byk kosong dan xder baby nangis cuma menjelang pagi ada patient baru keluar labour Room ada lah jgk bunyi baby dia nangis.. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment