Friday, May 6, 2011

Hari ke 29

Tinggal 4 hari lagi menjelang hari operation.. hati mula berdebar2.. hari ni juga last day jumpa cinta2 hati saya sbb mereka akn balik ke kerteh pulak pasni..

hari ni adik saya blk dr kl n bwk blk rvcc yg @cikchelsea buatkan.. haih x sabar mau mkn.. saya jgk request suami buat jemput2 bawang dan bilis.. teringin nak mkn.. haih mkn ajer kerjanya hihihi.. membesrkan badan.. skrg saya rasa badan dah cukup besar dibela doktor n nurse kat sini tanpa saya perlu buat apa2 kerja.. setiap hari mkn makanan spital.. hurrm mknan sini not bad.. saya bkn lah cerewet sgt bab2 mkn nih.. compared to kemaman makanan di sini boleh tahan lah tapi sila jgn bandingkan dgn mknan prince court yer puan2..

sekarang saya sangat ngantuk.. skrg habit pukul 9++ mmg saya menguap x habis2.. saya terpaksa berjimat cermat baca buu x blh baca laju2.. supaya x cepat habis hehehe..

Amy Ismail : saya harap suami blh datang lebih awal bkn tepat2 hari rabu supaya saya blh mengada2 lebih muahahaha.. saya segan mahu request pada umi saya mcm sbb saya kasihan pada dia nk dtg jauh..BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment