Saturday, September 10, 2011

Terima kasih buatmu makcik..



makcik kesayangan,

terima kasih atas segalanya..
kamu saya anggap seperti ibu sendiri..
jasa kamu tak mungkin terbalas dengan apa pun harta dunia..
kamu ada sewaktu kami memerlukan..
dengan kelembutan jiwa tersembunyi hati yang kental..
suara pujukan memujuk anak2 kecilku bagai air menyimbah pohon di tengah kepanasan..
begitu menyejukkan juga mendamaikan..
kamu wanita unggul pernah saya temui..
kamu cukup agung untuk saya contohi..
ketabahan hatimu juga kesabaran mu tak mungkin mampu saya miliki..
dengan kerendahan hati juga keikhlasan paling dalam saya ucapkan 'TERIMA KASIH' yang sungguh tidak terhintung..
hanya DIA yang mampu membalasnya..

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment