Friday, June 10, 2011

closed temporarily???

Assalamualaikum...
Heheks blog ini tdk ditutup tapi mungkin buat sementara waktu.. sebab saya mula sibuk *sibuk lah sangat?? heheks.. sebenarnya saya masih sibuk tuning diri saya untuk tidur yg tdk lena, mandi yg tdk basah juga mkn yg ter'pause' akibat jeritan nyaring Arissa Batrisyia..

Hari ni hari kedua menguruskan dua 'boboy boys' yg asyik duk main game dan gaduh dengan bising sekali juga tuan puteri yg suka uhuk-uhuk itu.. menu yg termampu disediakan hanyalah bubur campur ayam juga sayur2an sahaja yer anak2.. mama masih dlm pantang.. blm mampu nak masak lauk2 vogue vadevass yerrr.. maka bertabahlah kamu semua..

Sungguh saya rindukan keriuhan dapur tokmi..tsskkk keenakan masakan tokmi..tapi demi badan yang semakin membulat jadi saya harus cepat balik ke rumah sendiri supaya rakan2 sekerja boleh mengecam saya lagi setelah hampir 5 bulan bercuti..

Suami terchenta juga sudah terbang mencari rezeki meninggalkan kami 4 beranak..semoga beliau selamat berkerja juga selamat kembali.. kami rindukan kamu.. cari duhet banyak2 nanti kita gi bercuti ;)BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment